VEEL GESTELDE VRAGEN VOOR EEN GOEDE VOORBEREIDING

Om teleurstellingen te voorkomen is het verplicht een reservering te maken of tickets te kopen via onze website. Jumpsokken kunt u altijd bij ons aan de kassa aanschaffen indien u hier nog niet in het bezit van bent.

Veelgestelde vragen:

Moet ik verplicht een reservering hebben?: Ja, een reservering is verplicht. Indien u geen reservering heeft kan u geen toegang worden verleend.

Hoe kan ik reserveren?: Via onze website kunt u een reservering plaatsen voor de gewenste activiteit.

Dient er online betaald te worden?: Ja dit kan, u kunt ook kiezen voor de optie 'betalen in het park'

Is een waiver ondertekenen verplicht? Ja, dit is een aansprakelijksheidsformulier en dient door een volwassene digitaal ondertekend te worden voor zichzelf en/of minderjarige.

Kan ik de waiver al van tevoren invullen?: Ja, deze kunt u hier invullen. Klik hier.

Ik krijg een foutmelding, wat nu?: Een foutmelding kan ontstaan als de geselecteerde plaatsen niet meer beschikbaar zijn. Alle bezoekers kunnen in een 'live' reserveringsssysteem waardoor andere personen eventueel de plaatsen vast kunnen houden. Indien de reservering niet afgerond wordt zullen deze plaatsen binnen 10 minuten weer vrij komen.

Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen, wat nu?: Het kan voorkomen dat de bevestiging in uw spam box terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn kunt u per mail of telefonisch contact met ons opnemen. Let ook goed op of u wel daadwerkelijk een reservering geplaatst heeft. Bij twijfel adviseren wij om contact met ons op te nemen om teleurstelling te voorkomen.

Ik kan geen jumpsokken reserveren: Het aanschaffen van jumpsokken kan bij ons aan de kassa. De prijs hiervan bedraagt € 2,50 per paar.

Ben ik verplicht om online te reserveren?
Nee, maar het is de enige manier om te garanderen dat er ruimte is om op drukke dagen te komen jumpen. Ondanks dat het een groot park is kan het soms enorm druk zijn. Om die reden adviseren we om online te reserveren. 

Ben ik verplicht om een waiver in te vullen?
Om toegang tot ons park te krijgen is een ingevulde waiver noodzakelijk. Dit is een eigen verantwoordelijkheids/aansprakelijkheids-formulier welke je digitaal invuld. Klik hier om direct een waiver in te vullen.

Waarom moet ik jump sokken dragen?
Onze jump sokken hebben super grip en zijn speciaal gemaakt om veilig te kunnen jumpen. De sokken kunnen worden gewassen in de wasmachine en zijn de volgende keer weer te gebruiken, vergeet ze niet mee te nemen.

Onze jump sokken kosten €2 per paar en zijn online te verkrijgen of op de vestiging.

Hoe lang van te voren moet ik aanwezig zijn?
We raden je aan om een kwartier van tevoren aanwezig te zijn. Zo heb je genoeg tijd om je bandje en sokken te ontvangen, om te kleden en instructies te krijgen.

Zijn er kluisjes aanwezig?
Ja, een kluisje kost €0,50 waar je al je spullen veilig in kan opbergen.

Kan ik mijn eigen eten en drinken meenemen?
Het is niet toegestaan om eigen eten & drinken mee te nemen. In onze horeca hebben we een uitgebreid aanbod.

Hebben jullie wifi?
Ja, er is in het hele pand (gratis) wifi beschikbaar.

Kan ik het Street Jump Diemen afhuren voor een privé aangelegenheid?
Ja, stuur een e-mail naar heerlen@streetjump.eu

Wat voor kleding moet ik aandoen tijdens het jumpen?
Het is geen mode show, zorg voor comfortabele kleding zonder ritsen en knopen. Hierbij kun je denken aan een joggingbroek of sport kleding. Het is overigens ook niet toegestaan om te jumpen met sieraden.

Mag ik springen als ik zwanger ben?
Nee, voor de veiligheid van moeder en kind is het niet toegestaan om te springen als je zwanger bent.

Mag ik een bril dragen tijdens het springen?
Ja, een bril dragen is toegestaan. De kans bestaat dat de bril beschadigt tijdens het jumpen. Het dragen van een bril is op eigen risico.

Moet ik betalen voor het parkeren?
Nee, er kan gratis worden geparkeerd op de parkeerplaats van Kaldeborn.

HET LEUKSTE EN STOERSTE INDOOR TRAMPOLINEPARK IN NEDERLAND

RESERVEER DIRECT